Friday 22 August 2014

OVI SPA

RENDAM KAKI JE, KURUS SELURUH BADAN !! 
OVI SPA ( 1 BOX : 10 PAKET ) 
1 BOX : RM85 + POS RM6SM /RM9SS


CARA PELANGSINGAN TERBARU KOREA --- OVISPA - RENDAM KAKI DAN KURUS SELURUH BADAN - Disyorkan oleh Prof. Kim, Han-Sil.


MADE IN : KOREA

Video Kak Huda cuba (MESTI TENGOK!!): http://www.youtube.com/watch?v=OCebpWwZ-F8

Apa akan berlaku selepas anda rendam kaki dalam air Ovispa mix ? Bebola Krystal yang berwarna purple itu untuk ape? Mengapa warna Ovispa nampak macam soup belacan? 

Hi sis2, selamat tengah hari~ Ada pelanggan kami yang tanya soalan ini semalam,kami boleh jawap sini ye Tapak kaki sis akan rasa berdenyut agak 10min sebab sel-sel meridian tapak kaki anda jadi aktif dan metabolisme badan akan akan bermula. Selepas 15min,badan anda akan rasa panas,dan anda akan mula berpeluh ~

Kegunaan bebulat crystal dalam OVISPA adalah untuk urutan tapak kaki ,dan mempercepat penyerapan toksin dan cecair lemak! 

Warna Ovispa nampak macam soup belacan sebab semua bahan-bahan yang diguna dalam OVISPA adalah jamu ,100% tidak ada sebarang bahan kimia,100% selamat diguna 

**PERHATIAN:

Pastikan anda "Kacau~kacau~kacau" Ovispa Footmix + Ovispa gel sebelum rendam kaki, akan lebih berkesan ye 

..................................................................................
"RENDAM KAKI SAJE,KURUS SELURUH BADAN! " 
Buang toksin & cecair lemak dengan cara berpeluh, tidak payah exercise! Turun 7-20kg dalam 30 hari dengan cara rendam kaki saje!

CARA GUNA: http://www.ovispa-kurus.com/p/cara-guna.html

Bosan dengan cara slimming guna produk makan,minum & sapu? Rendam kaki,kurus badan adalah trend terkini !

6 Faedah Menakjubkan menggunakan Ovispa

1 , Keselesaan Sama seperti sebuah Refleksologi Kaki Aromatik ;

Ovispa membentangkan kaedah menguruskan badan dengan cara baru yang paling selesa dan mewah. Selami dan menikmati kelonggaran yang hangat untuk spa kaki yang selesa semasa musim sejuk.

2 , Keberkesanan Tinggi, Hasil yang Cepat;

Jangan memandang rendah keberkesanannya ! Ovispa adalah gabungan rahsia bertindak pantas melalui titik meridian kaki dan juga meningkatkan metabolisma dalam badan! Keputusan adalah lebih cepat dan lebih mudah untuk dicapai daripada kaedah konvensional !

3 , Tahap 5 Bintang untuk Kesihatan dan Keselamatan;

Tujuan utama untuk menguruskan badan adalah untuk menjadi sihat dan cantik. Dalam kebanyakan kes kesihatan lebih banyak berlaku dan tindak baik berlaku terutama apabila pil diet dimakan. Ovispa tidak akan memasuki perut, tidak akan mendatangkan mudarat dibahagian hati dan buah pinggang. Ia produk yang mesra dan layak diberi 5 Bintang penuh!

4, Kos berpatutan, Berkongsi adalah Keprihatinan

Satu mangkuk Ovispa boleh dikongsi antara pasangan suami dan isteri. Mereka boleh berkongsi samada satu tab atau bergilir-gilir, kedua-dua akan berkongsi keputusan yang sama. Berbaloi dengan sama nilai.

5, Mudah dengan 2 dalam 1 - Slimming & Whitening

Membaca buku dan mendengar muzik sambil menikmati spa kecantikan 2 dalam 1. Ia amat mudah dan tidak akan menganggu rutin harian anda! Hanya ingat untuk menyapu losyen pelembab selepas penggunaan Ovispa dan akan secara beransur-ansur melihat kesan perubahan dalam diri anda!

LANGKAH-LANGKAH GUNA

1) Masukkan satu pek 'OVISPA - KURUS RENDAM KAKI' foot Mix, dan 5g ( satu sudu teh ) Krim 'OVISPA - KURUS RENDAM KAKI' ke dalam besen.

2) Masukkan air panas bersuhu sekurang-kurangnya 45 ° C. Air panas diperlukan untuk kesan yang lebih baik. Anda akan melihat pembentukan kristal-kristal kecil yang bulat semasa proses tersebut.

3) Letakkan kedua-dua kaki ke dalam besen di atas Kristal-kristal bulat tersebut. Satu gelombang haba boleh dirasai dari tapak kaki merebak ke seluruh badan.

4) Selepas 30 minit, lap kedua-dua kaki anda menggunakan tuala kering dan sapukan krim pelembab harian anda.

Nota: Berpeluh sedikit adalah biasa semasa proses tersebut. Jangan tambah air lebih panas jika ia sejuk sebelum waktu proses tamat untuk keberkesanan yang lebih baik.



No comments:

Post a Comment