Monday 26 August 2013

# ESP utk kulit bebas kedut

Menurut kajian, soya merupakan sumber protein dan anti-oksidan yang boleh mengurangkan tanda penuaan pada kulit.

Oleh kerana satu tin ESP (energizing soy protein) dihasilkan daripada 30kg soya, jadi ia merupakan sumber soya dengan kandungan protein yang tinggi serta sesuai untuk digunakan bagi mendapat hasil terbaik bagi kecantikan kulit secara semulajadi.

ESP juga merupakan bahan yang bagus utk merawat luka kerana didalam soya terdapat kandungan isoflavones.

Isoflavones mempunyai dua fungsi utama iaitu sebagai bahan penghasil kolagen dan juga sebagai penguat enzim yang penting dalam menjaga kesihatan kulit.

ESP boleh membantu mencantikkan kulit kerana kebolehannya untuk menghasilkan kolagen dan menjadikan kulit lebih tebal serta boleh mengelakkan berlakunya kedutan. 

ESP juga boleh menghalang kulit kendur kerana kandungan protein didalamnya dapat membantu menghasilkan kulit yang lebih sihat dan tegang. 
Beberapa kajian juga telah dijalankan, dan mendapati wanita berumur yang berterusan menggunakan ESP selama 6 bulan, menunjukkan kedutan pada kulit yang semakin berkurangan.

ESP hanya berharga RM150 dan boleh digunakan sehingga 70 hari. Dengan kos kurang daripada RM2.20 untuk sehari, anda mendapat kulit yang cantik dan lebih muda.. 

Sape tak nak cantik kan? sms/whatsapp untuk dapatkan ESP anda: 014-5441066 (laili)

No comments:

Post a Comment