Thursday 18 July 2013

Vita E complex shaklee


Formulasi Baru Vita E Complex Shaklee Diperkaya dengan Ektrak Biji Anggur


Vitamin E terbahagi kepada beberapa jenis iaitu alpha, beta, gamma dan d-alpha tocopherol. Gamma adalah jenis vitamin E yang paling kurang aktif. Manakala d-alpha tocopherol adalah jenis vitamin E yang paling aktif dan paling hebat. 

BERITA BAIK: 
Vita E Complex Shaklee adalah Vitamin E jenis 
d-alpha tocopherol dan daripada sumber tumbuhan

Oleh kerana suplemen-suplemen Shaklee adalah terdiri daripada suplemen semulajadi dan bukan sintetik jadi ianya selamat digunakan oleh sesiapa sahaja.


Kenapa Selenium ditambah bersama Vitamin E??

Pengambilan Vitamin E haruslah lengkap dengan Selenium untuk mendapatkan kesan pengambilan yang optimum. Tanpa Selenium, ia boleh bertindak sebagai toksik dalam jangka masa panjang kerana ia tidak dapat melaksanakan fungsinya dengan baik.

Selenium adalah penting sebagai sumber untuk proses badan dapat berfungsi dengan betul. Oleh itu, Selenium juga amat penting dalam diet harian seseorang dan dianggap sebagai meningkatkan tindakan antioksidan (dalam situasi ini dapat tingkatkan tindakan Vitamin E).


Apa pula manfaat Ekstrak Biji Anggur??

Vita E Complex Shaklee kini diperkayakan pula dengan ekstrak biji anggur kerana Ekstrak biji anggur mengandungi unsur tumbuhan semulajadi (bioflavonoid) yang menguatkan dan melindungi tisu.
OPC (Oligomerc Procyanidolic Complexes) iaitu unsur aktif ekstrak biji anggur adalah 50x lebih bersifat antioksida dari Vitamin E dan 20x lebih power dari Vitamin C
Ekstrak ini bertindak sebagai antioksida, antihistamin, antiradang, anti-alergi
Anti-penuaan yang berkesan kerana sifat antioksidannya
Menguatkan saluran darah, penting untuk kecantikan kulit dan membantu dalam peredaran darah

Kenapa perlu Vitamin E kepada tubuh badan kita?? 

Tahukah anda bahawa seorang dewasa perlukan dalam 400IU Vitamin E setiap hari bagi mengoptimumkan proses antioksidan, iaitu bersamaan dengan 1kg biji gandum, 500ml minyak safflower, 8kg bayam dan 500g badam....
wahh banyakkan??
tak termakan rasanya tapi anda jangan susah hati atau pening kepala.anda boleh mendapat cukup keperluan Vitamin E setiap hari dengan hanya mengambil sebiji Vitamin E dari Shaklee setiap hari.

Berikut disenaraikan antara manfaat yang boleh diperolehi daripada pengambilan Vitamin E secara konsisten:

 melindungi jantung dan paru-paru kita.

 Antipenuaan -- menjadikan anda tampak lebih muda kerana Vitamin E merupakan antioksidan yang sangat power untuk melawan semua radikal bebas dan ditambah pula lagi dengan kehadiran ekstrak biji anggur yang seperti telah saya nyatakan tadi 20 x lebih baik dari Vitamin C.

 mengukuhkan sistem imun, dan berupaya melawan sel-sel kanser serta menghalang pertumbuhan tumor.

 Mempertingkatkan kemampuan reproduktif baik bagi lelaki dan wanita dan bagi lelaki jika diamalkan setiap hari dipercayai dapat mempertingkatkan lagi kualiti serta kiraan sperma. 

 Dikenali juga sebagai "Vitamin Cinta" yg mampu memperbaiki hubungan intim suami dan isteri. 

 Untuk kecantikan kulit di mana dapat memudarkan parut, stretchmark dan lain-lain. Pengambilan bersama B Complex, Sustained Release Vita C Plus dan ESP dapat memberikan anda kulit wajah yang cerah, licin dan bebas cela jika diamalkan secara konsisten.

 merendahkan paras kolesterol, mengurangkan tekanan darah, membantu pembekuan darah yang normal dan memberi manfaat pada saraf.

 Juga dikatakan dapat mengurangkan risiko Alzheimer (nyanyuk). 



TESTIMONI: 
Ramai yang mengatakan parut-parut jerawat mereka semakin hilang dengan hanya 2 minggu pengambilan Vita E Complex

Sebarang pertanyaan boleh hubungi saya di:
sms/whatsapp 014-5441066

No comments:

Post a Comment