Sunday 3 November 2013

Vivix Shaklee dan kelainannya

Apa yang ada dalam Vivix ni yang special sgt?
Shaklee Vivix mengandungi resveratrol yang paling tulen & semula jadi, merupakan anti penuaan selular.


Apa pula itu Revasterol?
Merupakan phytoalexin yang dihasilkan secara semulajadi oleh beberapa jenis tumbuhan apabila diserang pathogen seperti bakteria dan fungi. Kesan revasterol pada jangka hayat beberapa organisma masih dalam kajian seperti pada lalat buah dan cacing nematode. Dalam kajian melibatkan tikus makmal, revasterol dikatakan dapat mengurangkan kandungan gula dalam darah dan memberikan kesan baik kepada kardiovaskular. Revasterol ditemui pada kulit anggur merah dan boleh juga dihasilkan secara sintesis kimia.

Mengapa Vivix lebih baik daripada semua resveratrol lain makanan tambahan atau produk di pasaran?

Dr Stephen Chaney, seorang profesor biokimia dan pemakanan di Universiti North Carolina - Chapel Hill, telah mengarang lebih dari 80 kajian yang diterbitkan dalam sains dan perubatan jurnal, dan dia mengajar pemakanan kepada pelajar-pelajar perubatan. Berikut adalah
apa yang Dr Chaney telah mengatakan: "... Jawapan kepada soalan yang benar-benar tiga kali ganda. Di tempat yang pertama, resveratrol dalam Vivix Shaklee potensi yang lebih tinggi, penyediaan penulenan yang lebih tinggi daripada kebanyakan resveratrol produk di pasaran
Shaklee ditambah polifenol yang campuran dari anggur dan campuran polifenol yang tinggi dalam asid elagik yang mana asid elagik menghalang enzim yang terlibat dalam pembentukan glycation maju produk akhir (protein AGE), salah satu daripada empat pusat mekanisme penuaan selular.
Resveratrol mempunyai kesan ke atas enzim ini, tetapi tidak menghalang tiga utama yang lain mekanisme penuaan selular
dalam satu kajian haiwan menunjukkan bahawa asid elagikmembantu dalam mencegah kanser gastrousus, manakala resveratrol dan lain-lain komponen campuran polifenol yang Shaklee gunakan mencegah pelbagai tumor lain.

Apa tunggu lagi, jom dapatkan Vivix sekarang..hubungi saya:
Zulaili
sms/whatsapp/we chat

No comments:

Post a Comment