Tuesday 5 November 2013

Promosi November


Bulan ni Shaklee promotion ialah Buy 6 bottle Vivix Shaklee free 1 bottle Vivix Shaklee + 1 bottle CoQ health + membership registration + free delivery..
Nak tahu ape tu vivix? meh saya cerita ringkas la yer, vivix ni di cipta khusus sebagai antioksidan dan telah di nobatkan sbg antioksidan terbaik dunia. Antioksidan ni ape pula? Antioksidan ni tujuannya utk membaiki sel-sel yang dah rosak, agar kembali pulih kepada keadaan asal. Kita ni seharian terdedah kepada pencemaran, radiasi, dan mcm2 lagi, banyak sel yang rosak setiap hari, sebab tu senang dapat penyakit. Sekarang ni muda-muda dah kena macam2 penyakit, disebabkan kerosakan sel ni lah. Jadi, saintis Shaklee reka cipta vivix ni untuk tujuan merawat daripada punca penyakitla kira. Tapi sebagai orang Islam, kita kena yakinlah, walau sehebat mana pun ubat, hanya Allah sahaja yang dapat sembuhkan. Tapi kita kenalah usaha selain bertawakkal kepadaNya. 
Vivix ni kebanyakannya digunakan untuk rawat kencing manis (diabetes), sebab masa saintis ni buat kajian, fokus utama pada kencing manis, kerana kencing manis ni paling susah nak dirawat dan kebanyakan ubat hanya bertujuan untuk turunkan paras gula dan bukan untuk merawat.
Macam-macam lagi penyakit dapat dirawat dengan vivix ni kerana ia membaiki sel kepada normal kembali. Ada juga berjaya rawat stroke, darah tinggi, SLE, asma, dan macam-macam lagilah.
Bagi yang nak cuba untuk diri sendiri, atau nak bagi kat mak ayah, atau nak bagi kat datuk nenek, bolehla hubungi saya yer. 

Zulaili
014-5441066 (sms/whatsapp/we chat)

No comments:

Post a Comment